Holdmøde, hold 2

15. april 2015 20:53

Holdmøde, hold 2

15.4.2015

13 deltagere

Dagsorden

  1. Hvor mange har der været på hold 2 – og hvor mange kommer der?
  2. Løjtnanter – er der flere om at bære?
  3. Aftaler
    • Mål – km, interval
  4. Fælles arrangementer i årets løb

Ad. 1

Der har været op til 13 på tirsdage/torsdage. Der kan være behov for at dele op i to hold. Det tages inden starten på turen, om der skal være opdeling.

Ad. 2

Vi tror på, at der er nok erfarne og erfaring til, at der er en løjtnant på hver tur. Det aftales inden start, hvem der er løjtnant og et hovedtema for turen. Løjtnanten styrer turen – det bliver noget rod, hvis der er flere kokke!

Ad. 3

Skift: Hvis man ikke kan tage føringer den dag. Meld det ud fra start eller undervejs! Løjtnanten bestemmer undervejs – så må der kommer en evaluering på, hvordan skiftene har fungeret. Vi kan prøvet lidt forskelligt for at se, hvad der virker bedst.

Aftale om, at de første 10 – 15 min. af turen ER opvarmning.

Princippet om at alle kommer med hjem gælder – men der skal være respekt, hvis nogen selv ønsker at køre alene hjem. Der skal gives besked i god tid, så alle ved, at man kører hjem selv.

Husk at gentage kommandoer. De forreste viser med tegn, at de har hørt, når der skal drejes.

Aftale om at øve noget teknisk træning. Fx træne ”én række” i opvarmningen.

Kommunikation: Brug hjemmesiden!

Der er forslag om en kasse til hold 2 med ekstra slanger, gels og gas patroner. Det er der flere, der synes er en god idé, men det sker uden om klubkassen.

Hverdagsaftener kører hold 2 som udgangspkt. 2 -2½ time – dvs. ca. 60 km. Lange ture lægges i weekenden (søndage).

 

Forslag om kort over lokalområdet på døren til klubben. Det sætter vi op.

Der er lidt forskellige holdninger til SMS kanonen. Men der er en opfordring til at bruge SMS kanonen fra flere.

Ad. 4

Reklame for Gistrups holdløb!

Drøftet en række forskellige løb. Det skal være mere konkret – brug opslagstavlen på hjemmesiden + aftaler i forbindelse med træning.

Ad. 5

Intet